Selecteer een pagina

Mission Statement

De Van Adrichem Groep: betrouwbare partner, trots op haar medewerkers, betrokken, effectief en transparant werkend aan een langdurige relatie.

  • De wensen van onze opdrachtgevers staan centraal.
  • Werken conform de gouden regel: “afspraak is afspraak”, en dit transparant uitdragen.
  • Trots op onze medewerkers en appellerend aan de bedrijfstrots van onze medewerkers
  • Streven naar continuïteit en de dienstverlening en inzetten op een langdurige samenwerking.
  • Innovatief vooruitdenkend als een zakelijke partner
  • Werken conform onze MVO-visie

De wijze waarop we dit bereiken is uniek in onze branche!

Klantgerichte werkmethodes

Alle schoonmaakprogramma’s worden klantgericht samengesteld op basis van de wensen van de klant in combinatie met de vakkennis van “Van Adrichem”.

Ieder werkprogramma alsmede de daaraan gekoppelde uurinzet en de gehanteerde uur prijzen worden transparant vermeld in onze offertes. Waarborging van de uur inzet en het werkprogramma vinden plaatst door track & trace, begeleiding door onze rayonleiders, externe kwaliteitscontroles en de garantie dat al onze medewerkers in vaste dienst (minimaal) in het bezit zijn van een SVS-opleiding “algemeen schoonmaakonderhoud” creëren opdrachten op basis van “best value for money”

Met liefde voor het vak

Schoonmaken is een vak, ons vak! Door persoonlijke (privé) begeleiding van onze medewerkers, duidelijke (leesbare) en transparante werkprogramma, goede werkmaterialen, opleidingen van onze medewerkers alsmede een maandelijkse nieuwsbrief (schoonmaaktik) aan de medewerkers met tips en instructies is er ruimte om mee te denken met onze klanten.

Signaleren wat er kan worden verbeterd en welke punten van aandacht er zijn maken onze werkprogramma’s dynamisch. Het werkprogramma wordt beschouwd als een leidraad en niet “als een lijst van uit te voeren werkzaamheden”. Medewerkers worden getraind en begeleid om naast het werkprogramma schoon te maken wat vuil is (prestatiegericht werken)!

Milieuaspecten

Binnen “Van Adrichem schoonmaak” werken wij op alle locaties met de Green Care professional lijn. Een complete lijn van schoonmaakproducten die 100% voldoet aan de volgende voorwaarden;

Gecertificeerd met Cradle to Cradle  Gold-certificering, gecertificeerd Europees Ecolabel en volledige vrij van toxische en schadelijke stoffen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© 2016 Maker Pty Ltd.

ONZE DIENSTEN

Bedrijfscatering

CONTACT

T: 0184-416688
A: Galvanistraat 53-55

3316 GH Dordrecht

E: info@adrichem.nl

Voor vragen betreffende een offerte (uitbreiding) of extra werkzaamheden ben ik bereikbaar op danny@adrichem.nl of 0184-416688. Wilt u een afspraak maken? Mail dan naar amber@adrichem.nl

Danny van Adrichem, Main Shareholder

Ik verzorg de debiteuren. Heeft u vragen over een factuur dan ben ik dagelijks bereikbaar via facturatie@adrichem.nl of op 0184-416688

Nathalie Oeben, Debiteurenbeheer

Ik ben verantwoordelijk voor de planning en hou dagelijks contact met de medewerkers. Heeft u vragen over de planning? U kunt mij bereiken via chanelle@adrichem.nl of op 06-12344872

Chanelle de Groot, Planner

Heeft u vragen ten aanzien van de schoonmaak? Ik kom graag bij u langs voor een kennismaking! Ik ben dagelijks bereikbaar via d.mol@adrichem.nl en op 06-53241520.

Danny Mol, Ambulant Objectleider Schoonmaak

Ik ben eindverantwoordelijk voor het bestuur van ‘Van Adrichem’. Mijn verantwoordelijkheden liggen onder andere bij de interne processen en contractbeheer. Je kunt mij bereiken via 0184-416688 of shirley@adrichem.nl

Shirley van Adrichem, Chief Executive Officer

Ik ben verantwoordelijk voor het crediteurenbeheer. Ik ben aanwezig op maandag, dinsdag en donderdag. Neem gerust contact met mij op via administratie@adrichem.nl of 0184-416688

Corrie Koster, Crediteurenbeheer

Samen met Chanelle ben ik verantwoordelijk voor de planning. Ik ben aanwezig op maandag, woensdag en vrijdag. Voor vragen kunt u bij mij terecht via miranda@adrichem.nl  of 0184-416688.

Miranda Visser, Planner

Heeft u vragen ten aanzien van de dienstverlening? Ik kom graag bij u langs voor een kennismaking! Ik ben dagelijks bereikbaar via andrea@adrichem.nl en 06-10205320.

Andrea Schwartz, Ambulant Objectleider Dienstverlening

Ik ben eindverantwoordelijk voor de financiën en stuur zowel de crediteuren als debiteurenadministratie aan. Ik ben dagelijks bereikbaar op amber@adrichem.nl of 06-46707688.

Amber Reichardt, Chief Financial Officer

Ik ben verantwoordelijk voor HRM, verzuim en ik ben ook vertrouwenspersoon. Ik ben aanwezig van maandag t/m vrijdag. Neem gerust contact met mij op via suzan@adrichem.nl of 0184-416688.

Suzanna Schnetz, Medewerker personeelszaken

Ik ben regiomedewerkster binnen van Adrichem en vervang onze medewerkers van de schoonmaak bij calamiteiten. U kunt mij dagelijks bereiken op 0184-416688.

Astrid Ardon, Regiomedewerkster

Heeft u vragen ten aanzien van de catering? Ik kom graag bij u langs voor een kennismaking! Ik ben dagelijks bereikbaar via lia@adrichem.nl en 06-33594143

Lia van Wijngaarden, Ambulant Objectleider Catering

Ik ben secretarieel medewerker en uw eerste aanspreekpunt. Ook ben ik  verantwoordelijk voor de facilitaire zaken. Ik ben dagelijks bereikbaar via nadia@adrichem.nl  of 0184-416688.

Nadia Esseboom, Secretarieel medewerker

Ik ben administratief ondersteuner bij van Adrichem. Ik ben bereikbaar op woensdag en vrijdag via winnie@adrichem.nl of 0184-416688

Winnie van den Heuvel, Administratieve ondersteuning

Samen met Astrid ben ik regiomedewerkster binnen van Adrichem.  Ik vervang onze medewerkers van de schoonmaak bij calamiteiten. Ik ben dagelijk bereikbaar via 0184-416688.

Marije de Leeuw, Regiomedewerkster