Selecteer een pagina

Mission Statement

De Van Adrichem Groep: betrouwbare partner, trots op haar medewerkers, betrokken, effectief en transparant werkend aan een langdurige relatie.

  • De wensen van onze opdrachtgevers staan centraal.
  • Werken conform de gouden regel: “afspraak is afspraak”, en dit transparant uitdragen.
  • Trots op onze medewerkers en appellerend aan de bedrijfstrots van onze medewerkers
  • Streven naar continuïteit en de dienstverlening en inzetten op een langdurige samenwerking.
  • Innovatief vooruitdenkend als een zakelijke partner
  • Werken conform onze MVO-visie

De wijze waarop we dit bereiken is uniek in onze branche!

Klantgerichte werkmethodes

Alle schoonmaakprogramma’s worden klantgericht samengesteld op basis van de wensen van de klant in combinatie met de vakkennis van “Van Adrichem”.

Ieder werkprogramma alsmede de daaraan gekoppelde uurinzet en de gehanteerde uur prijzen worden transparant vermeld in onze offertes. Waarborging van de uur inzet en het werkprogramma vinden plaatst door track & trace, begeleiding door onze rayonleiders, externe kwaliteitscontroles en de garantie dat al onze medewerkers in vaste dienst (minimaal) in het bezit zijn van een SVS-opleiding “algemeen schoonmaakonderhoud” creëren opdrachten op basis van “best value for money”

Met liefde voor het vak

Schoonmaken is een vak, ons vak! Door persoonlijke (privé) begeleiding van onze medewerkers, duidelijke (leesbare) en transparante werkprogramma, goede werkmaterialen, opleidingen van onze medewerkers alsmede een maandelijkse nieuwsbrief (schoonmaaktik) aan de medewerkers met tips en instructies is er ruimte om mee te denken met onze klanten.

Signaleren wat er kan worden verbeterd en welke punten van aandacht er zijn maken onze werkprogramma’s dynamisch. Het werkprogramma wordt beschouwd als een leidraad en niet “als een lijst van uit te voeren werkzaamheden”. Medewerkers worden getraind en begeleid om naast het werkprogramma schoon te maken wat vuil is (prestatiegericht werken)!

Milieuaspecten

Binnen “Van Adrichem schoonmaak” werken wij op alle locaties met de Green Care professional lijn. Een complete lijn van schoonmaakproducten die 100% voldoet aan de volgende voorwaarden;

Gecertificeerd met Cradle to Cradle  Gold-certificering, gecertificeerd Europees Ecolabel en volledige vrij van toxische en schadelijke stoffen

Voor vragen betreffende een offerte(uitbreiding) of extra werkzaamheden ben ik bereikbaar op danny@adrichem.nl of 0184-416688. Wilt u een afspraak maken? Mail dan naar amber@adrichem.nl

Danny van Adrichem, DGA

Ik ben verantwoordelijk voor de planning. Heeft u vragen over de planning of het werkprogramma, neem dan gerust contact met mij op via nathalie@adrichem.nl of 06-12344872.

Nathalie Oeben, Coördinator Planning

Ik verwerk binnen van Adrichem de debiteuren. Heeft u vragen ten aanzien van de debiteuren? Dan kunt u mij bereiken op maandag dinsdag en donderdag via facturatie@adrichem.nl  en 0184-416688.

Filiz Ilhan, Financieel Administrateur

Mijn verantwoordelijkheden liggen bij de interne processen en contract- & financieel beheer. Mocht je vragen hebben?! Schroom niet! Je kunt mij bereiken via 0184-416688 of shirley@adrichem.nl

Shirley van Adrichem, Algemeen Directeur

Samen met Nathalie ben ik verantwoordelijk voor de planning. Heeft u vragen over de planning kunt u mij bereiken op maandag, woensdag en vrijdag via chanelle@adrichem.nl of 0181-416688

Chanelle de Groot, Planner

Heeft u vragen ten aanzien van de catering? Ik kom graag bij u langs voor een kennismaking! Ik ben dagelijks te bereiken via alice@adrichem.nl en 06-33594143.

Alice Veltman, Ambulant Objectleider Catering

Ik stuur het kantoorpersoneel aan,  en houdt mij bezig met New Business. Ik ben dagelijks bereikbaar op amber@adrichem.nl of 06-46707688.

Amber Reichardt, Office- & Accountmanager

Ik verwerk de salarisadministratie en ben vertrouwenspersoon. Ik ben afwezig op donderdag. Neem gerust contact met mij op via suzan@adrichem.nl of 0184-416688.

Suzanna Schnetz, Medewerker personeelszaken

Heeft u vragen ten aanzien van de schoonmaak? Ik kom graag bij u langs voor een kennismaking! Ik ben dagelijks bereikbaar via d.mol@adrichem.nl en 0184-416688

Danny Mol, Ambulant Objectleider Schoonmaak

Ik ben receptioniste en uw eerste aanspreekpunt. Ik ben verantwoordelijk voor verschillende werkzaamheden. Ik ben aanwezig van maandag t/m op vrijdag. U kunt mij bereiken via nadia@adrichem.nl  en 0184-416688.

Nadia Esseboom, Receptioniste

Ik verwerk binnen van Adrichem de crediteuren. Heeft u vragen ten aanzien van de crediteuren? Dan kunt u contact met mij opnemen op maandag dinsdag en donderdag. Via administratie@adrichem.nl  of 0184-416688.

Nettie de Groot, Financieel Administrateur

Heeft u vragen ten aanzien van de dienstverlening? Ik kom graag bij u langs voor een kennismaking! Ik ben dagelijks bereikbaar via andrea@adrichem.nl en 06-10205320.

Andrea Schwarts, Ambulant Objectleider Dienstverlening

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© 2016 Maker Pty Ltd.

ONZE DIENSTEN

Bedrijfscatering

Industriële reiniging
Schoonmaak

 

CONTACT

T: 0184-416688
A: Galvanistraat 53-55

3316 GH Dordrecht

E: info@adrichem.nl